8 Temmuz 2011 Cuma

SEN..

Ben karabasanlardan uzak kalmak ,
seni daha çok hissedip düşünmek için
uyumuyorum.
Gözlerimi göğe dikip seni arıyorum.
Üzerime seni giydim.
Gülüşün yüzümde ,bakışın ufkumda..
Yüzünün deltasında ben akıyorum şimdi.
Ellerinde avuçlarımda..
Sıcacık yumuşak eller.
Ya kalbin nerede??
Kırlangıçlar sözlerini tutmadılar mı?
Göç zamanı geldiğinde dilimin söyleyemediklerini
Kanatlarının altında getireceklerdi yer gök bilmeden..
Senin göğüne kırlangıçlar uğramaz mı ?
Gönlüm dut yaprağı gibi titremekte..
Düşünde kimi seversin?
Beni görmeyi diler misin açtığında ellerini hüdaya.?
Ben uyumadım işte..
Bilsem ki geleceksin düşüme,
Hesap gününe kadar açmam gözlerimi …

6 yorum:

Profösör dedi ki...

O zaman mahşerin de bir anlamı olmalı. Sadece ikiniz için mahşer kurulmalı..

hemera-nyks dedi ki...

aşk işte.. neler yaptırmazki..

Nyks

Unknown dedi ki...

birini bu derece sevmemek lazım :)

cahilin günlüğü ..Menekşe.. dedi ki...

bence yıldızlarda var bişey..ne zaman oturup izlesem birşeyler fısıldıyorlar bana..bu yıllar öncesinden kalma acemice bir şiir..belkide şiir bile değil,yıldızların bana bir oyunu bilemiyorum..

Bengü dedi ki...

Mükemmel...

Profösör dedi ki...

Bu arada;

"Ben bir anneyim.." yazımızla, grafik tasarımımızla, müzik seçimimizle "Asahhara - Profösör" olarak dostluğumuzu daha da pekiştirmiş bulunmaktayız. Bu yazımız her ikimizin de sayfasında sevgili blogdaşlarımızla paylaşaım için yayınlanmaktadır.

Bir türk kahvesi yorgunluğumuzu alır düşüncesindeyiz. Sevgi ve saygıyla sayfalarımızda bekleriz.

http://mefkuremiz.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...